Jump to content
Sign in to follow this  
DanielGalvani

Free with Gold de Janeiro - Tomb Raider e Sleeping Dogs.

Recommended Posts

Open world action-adventure game Sleeping Dogs and action platformer Lara Croft and the Guardian of Light will be available as limited-time, free downloads in January, Microsoft announced today on Xbox Wire.

Both games will be available to those with an Xbox Live Gold membership as part of the Games with Gold program. Sleeping Dogs, typically a $19.99 download, will be free from Jan. 1-15. Originally announced as the next installment in the True Crime series, Sleeping Dogs drops players into Hong Kong as part of an undercover operation.

Lara Croft and the Guardian of Light, usually $14.99, will be available Jan. 16-31. The game was originally released in 2010 and features a two-player co-op mode.

Microsoft's Games with Gold deal was announced during Microsoft's E3 2013 press conference; it gifts Xbox Live Gold members with two free games per month. The promotion is expected to launch for Xbox One in 2014.

Não é o Tomb Raider novo... achei estranho ao ver o anuncio da matéria, mas enfim... é de graça né?

Sleeping Dogs é jogão... tenho ele no Steam, mas devo jogar no Xbocão por causa dos achievements.

Não joguei Sleeping Dogs, mas provavelmente tem trava de região e não pretendo fazer VPN só para baixar um jogo que nem estou tão interessado em jogar.

Em algum dia de 2014, segundo o Major Nelson.

Isto abre uma janela de 01 Janeiro a 31 de Dezembro.

Ambos jogos são foda!!!

Embora não terminei a Tomb...

Sleeping Dog é muito louco!!! Só que agora com o GTA V vai perder o brilho...

Mas é um GTA IV com algumas limitações e o seu personagem luta muito hehehe

Ambos jogos são foda!!!

Embora não terminei a Tomb...

Sleeping Dog é muito louco!!! Só que agora com o GTA V vai perder o brilho...

Mas é um GTA IV com algumas limitações e o seu personagem luta muito hehehe

Eu já vejo diferente.

Sleeping Dogs é mais story-driving do que GTA... além de que achar armas é dificil.

Por algum motivo eu imagino ele como um sucessor espiritual (somente na minha mente) do Jackie Chan Stunt Master.

Em algum dia de 2014, segundo o Major Nelson.

Isto abre uma janela de 01 Janeiro a 31 de Dezembro.

Conhecendo a Microsoft, entre o meio do ano e o final... Eles não querem dar de graça os poucos jogos que tem.