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Redação vgBR

Confira o trailer oficial de anúncio de Battlefield V

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O canal oficial de Battlefield soltou hoje o vídeo oficial de anúncio do Battlefield V, confira:

Entre no maior conflito da humanidade com Battlefield™ V. A volta às suas raízes em uma representação nunca antes vista da 2ª Guerra Mundial. Monte sua Companhia de soldados, armas e veículos personalizados e leve-os em uma jornada épica em Tides of War. Vivencie a experiência mais intensa e imersiva de Battlefield até hoje. Nunca será igual.

Para mais novidades do mundo dos games, fique ligado na vgBR!

Leia matéria original no site, e comente!!!

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Vcs não cansam.

 

A grande decepção ficou por não apresentar nada do q importa, o multiplayer.

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Preferi o anúncio do CoD, sinceramente.

MP > SP nesses jogos

Graficamente parece animal, mas usam cenas escriptadas, odeio anúncios assim. Mostra a real caralho

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Achei o trailer muito, muito bom... mas alegria de pobre dura pouco e um representante da EA acabou falando:

 

An EA representative confirmed to IGN following the reveal of Battlefield V that the action seen in the trailer was "all in-engine instead of in-game footage and representative of things you can do in the game."

 

:overclocking:

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Uai BATTLEFIELD <_<

Sumam daqui.

 

Urso com 800 anos assistindo essas apresentações e ainda acha q algo é real? hahahahha 

Como parâmetro o Battlefront tb foi apresentado assim e saiu bem próximo do mostrado

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Não sei como essas pessoas aguentam todo ano a mesma coisa.

 

Guerra guerra tiro tiro

 

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Porra Wang, sem zoeira, se enxerga caralho. Vc joga todo ano JRPG, vc ta aguardando KH, acorda para de achar q sua merda é mais cheirosa.

Se os jogos não mudassem geral ja teria largado, foda se q vcs não conseguem ver mudança alguma.

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Essa comparação não faz sentido, nem estou criticando os jogos de tiro em si, mas esses de guerra guerra guerra.

 

Pega Overwatch por exemplo, é um jogo mais original, é FPS com pegada otaku e personagens inspirados em anime.

 

Esses jogos Battle Royale é outro caso do tipo, é novidade e tal, bacana... não gosto, mas tem algo de diferente.

 

Agora CoD e Battlefield competem pra ver quem é o mais genérico do ano, puta merda.

 

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Não da cara, só tem louco na internet mesmo, olha essas modificações, não tem como falar q é mais do mesmo.

 

No Season Pass

• Launch locations are France, Africa and Rottedam and North Africa desert

• Coop Mode called Combined Arms

• Single player War Stories return

• Fortifications are things like sand bags, trenches, tank stoppers. Only supports can build offensively defense fortifications such as machine guns, field cannons and are much faster at building everything.

• Predetermined areas to build such as at flags, can rebuild destroyed buildings

• Attrition system - health bar is in stages, only regen up to closet stage not to 100 anymore

• Physical interactions - every action in the game requires a player interact for things like medkits, spotting, ammo, ledge grabbing (example: healing requires walking over to a health pack, character animation to pick it up, then start healing)

• No more HUD/map spotting, spotting is based on movement/changes around you

• Attrition system - much less ammo on spawn, out of ammo after a few fights, but more ways to resupply ammo in the battlefield from packs, crates, or grabbing small amounts of ammo off of bodies (all requires physical interactions)

• Revive system has a full on animation, takes a few seconds to complete, no more revive trains, takes time to complete

• Ragdolls are server side, can now drag a downed player's body elsewhere

• Any class can do a squad revive, takes longer than a medic revive, does not give full health points

• Can call for help when down such as in the trailer

• Ragdolls (player bodies) effect the environment, push down grass etc.

• Gunplay completely changed

• No more visual recoil

• Each gun has a unique recoil pattern that can be learned and mastered

• Bipods easier to use and setup

• Bullet penetration through thin wood, sheet metal, walls

• Movement change, can now dive froward, backward, left and right similar to R6 Siege prone system

• Diving has a delay to prevent dolphin diving

• Crouch sprinting is in the game

• Can burst out of widows and commando roll, no destroying windows first

• Can catch, throwback or shoot grenades

• Less grenades because less ammo

• Can tow items in the game with vehicles such as previously stationary anti-air guns, teammate can use an anti-air gun while you tow it with a vehicle

• For example, can drive a tiger tank towing a field cannon behind it or a truck towing ammo crate to resupply teammates on the front line

• Destruction explodes inwards or outwards based on where the destruction happens. Throw a grenade inside of the building? The explosion sends things outside of it. Outside of it? Breaks inwards.

• Tank driving into a building slowly destroys a building, walls slowly crack/fall, not instant

• Heavily focused on squad play, instant placed in squad when joining a game

• New squad spawning system, squad deploy system that shows what squad mates are doing in third person in real time before the tactical map screen, so spawning on squad is kicker than spawning on tactical map screen

• Since squad spawning/deploying is faster than tactical map, squad wipes are serious

• Squads accumulate points that can be spent on "squad call-ins", only squad leader can spend them in

• Squad Call-ins are V1 or JB2 rockets as seen in the trailer, supply drops with ammo/health, a smoke barrage, heavy weapon pickups (not hero kits), squad only vehicles such as Churchill crocodile flamethrower tank or the Sturm tiger

• Elite classes are gone

• Behemoths are gone

• Large, non-fatal explosions can knock a player over

• Four classes are back: assault, medic, scout, support

• Create a solider, add them to a company of soldiers, then can customize things like gender, face look, face paint, outfit, accessories, etc. and assign them a class archtype

• Class archetypes highly customizable

• Can be an assault that specializes in anti-tank or anti-infantry only, or a mix of both, etc.

• Highly specialized archetypes called exotics such as a recon paratrooper, stealthy short-range behind enemy lines person who uses a suppressed SMG and silent gadgets like pistols and garrotes comes with silent footsteps and throwing knives

• Can change and add specialization trees such as agility, flak armor, suppressive resistance

• The more you play a class more you get more specializations/archtypes within said class

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São mudanças muito específicas e continua sendo o mesmo tema batido de sempre.

 

 

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Caraca, @Dark_Cloud, alguma outra vez o BF mudou tanto assim?

Nao joguei o último, mas em relação ao 4, são mudanças MUITO grandes!

 

Concordo com o @WangTang que o tema é batido, mesmo. Por isso que o último BF que joguei foi o Hardline, que era outra pegada e nem curti. O último que joguei MESMO foi o 4, lançado em 2013.

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O 4 continua o mais foda.

Cara a reformulação aparentemente vai ser bem grande, preciso ver mais disso, mas acho q a última grande mudança tinha sido no BF3 (e a mudança q é aparente no BF1).

 

O tema TEM Q SER esse gente, não tem lógica mudar, eles focam nos milhões q compram pelo tema e não em quem não gosta dele. A grande reclamação em cima desse esta por não ser fiel à período algum, mulher com mão mecânica etc, isso não é mundo alternativo e ta deixando a galera louca

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